خدمات مالی و مالیاتی

خدمات مالی و مالیاتی

خدمات مالیاتی

اگر کسب و کاری دارید، حتماً میدانید باید طبق قانون مالیات عایدی بر آن را بپردازید. همچنین اگر افزایش مالیات و هزینه ها باعث شده انگیزه خود را جهت حفظ کسب و کارتان از دست بدهید، جای نگرانی نیست.

موسسه اندیشه تراز مهام سعی بر آن دارد تا محاسبه مالیات های شما را در طول سال، به یک دوره بدون استرس کاری تبدیل می کند تا بر آورد های انجام شده هزینه های مالیاتی طبق برنامه توسط مشاوران مالی و مالیاتی موسسه اندیشه تراز مهام قبل از مهلت مقرر انجام شود.

خدمات مالی و مالیاتی

دفتر خدمات مالیاتی – شرکت مالیاتی – موسسه اندیشه تراز مهام

متغییر بودن قوانین مالیاتی، در کنار بیشتر شدن سهم مالیات ازجمله عواملی است که شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند مالیات سازمان و یا شرکت خود را به بهینه‌ترین شکل پرداخت کنند؛
اما گاهی پیش می‌آید که شرکت‌ها در کنار داشتن تخصص در زمینه‌ی مالیاتی نیاز دارند تا از خدمات مالیاتی مؤسسات حسابداری استفاده کنند. شرکت های مشاوره مالیاتی به دلیل داشتن دانش کافی در این زمینه، کمک می‌کنند تا شرکت‌ها دچار جرائم سنگین مالیاتی نشوند.

اگر شما هم می‌خواهید که در پرداخت مالیات دچار مشکل نشوید بهتر است برای رهایی از اشتباهات احتمالی در محاسبه مالیات، به سراغ مشاوره‌های مالیاتی دفتر خدمات مالیاتی بروید.

مالیات چیست؟

_

برای استفاده از امکانات و منابع یک کشور نیاز است تا مردم هزینه‌ی آن را پرداخت کنند. این هزینه‌ی اجتماعی که به مالیات معروف است باعث می‌شود تا بخشی از درآمد جامعه در اختیار دولت قرار گیرد. درنتیجه دولت این مالیات‌ها را صرف عمران و آبادانی کشور می‌کند.

 

مردم موظف هستند تا در زمانی معین که از طرف دولت مشخص می‌شود، نسبت به پرداخت مالیات اقدام نمایند. نرخ مالیات را قانون و دولت مشخص می‌کند؛ اما این مبلغ، نرخ ثابتی ندارد. درواقع نرخ مالیات هر شرکت یا شخص براساس اطلاعات و جزئیات مالی او تعیین می‌شود.

خدمات مالیاتی شرکت ها و مؤسسات

_

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک شرکت، امور مربوط به مالیات آن است. به دلیل حساسیت موضوع مالیات، بیشتر مدیران کسب‌وکار ترجیح می‌دهند که برای انجام خدمات حسابداری و مالیاتی از خدمات مالیاتی شرکت‌های خدمات مالیاتی استفاده کنند. البته شرکت مشاوره مالیاتی خدمات بسیار زیادی را ارائه می‌دهند؛
اما شما می‌توانید تنها از یکی یا بخشی از این خدمات استفاده کنید و یا تمام امور مالیاتی شرکت خود را به‌طور کامل به دفتر خدمات مالیاتی بسپارید.

ازجمله مهم‌ترین خدمات حسابداری و مالیاتی شرکت ها و مؤسسات شامل موارد زیر است:

  • تنظیم و مشاوره اظهارنامه های مالیاتی  ، تحریر دفاتر قانونی شرکتها طبق قوانین مالیات های مستقیم
  • تنظیم اظهارنامه مالیات و عوارض بر ارزش افزوده ومعاملات فصلی ماده  ۱۶۹ق . م . م
  • دفاع از پرونده های مالیاتی در هیئت های حل اختلاف
  • تنظیم لایحه و اعتراض انواع مالیات ها و جمع آوری اسناد و مدارک مثبته و قابل طرح در هیئت های مختلف و حضور و دفاع از پرونده های مذکور
  • اخذ تخفیف در پرداخت مالیات و همچنین استفاده از بخشودگی جرائم و تشویقات مالیاتی و همچنین تقسیط مالیات های مختلف

تنظیم و مشاوره اظهارنامه های مالیاتی

تمامی مدیران کسب‌وکارها موظف هستند که برای تأمین هزینه‌های عمومی کشور و عمران و آبادانی شهرها، نسبت به پرداخت مالیات اقدام نمایند. یکی از روش‌های پرداخت مالیات به‌صورت خود اظهاری است. بدین معنا که شما می‌توانید از طریق پر کردن اظهارنامه مالیاتی، وضعیت مالی مربوط به یک سال کاری خود را برای سازمان مالیات ارسال کنید.

کارشناسان سازمان امور مالیاتی براساس وضعیت مالی شما، مقدار مالیات را برای شما مشخص می‌کنند. یکی از مشکلات شرکت‌ها، چگونگی تنظیم اظهارنامه مالیاتی است. به این دلیل که اغلب مدیران اطلاعات کافی از این موضوع ندارند. درنتیجه ممکن است متحمل پرداخت هزینه بسیار زیاد مالیاتی شوند.

یکی از مهم‌ترین خدمات مالیاتی شرکت‌ها، مشاوره مالیاتی در زمینه‌ی تنظیم اظهارنامه مالیاتی است. مشاوره‌های مالیاتی در این زمینه کمک می‌کند تا میزان جرائم مالیاتی شرکت شما کاهش یابد. از طرفی دیگر با ارائه اظهارنامه مالیاتی در زمان مناسب و به‌صورت درست، سابقه‌ی خوبی در سازمان امور مالیاتی پیدا خواهید کرد.

بخشودگی جرائم و تشویقات مالیاتی

در قانون مالیات اگر شرکت یا سازمانی نسبت به ارائه اظهارنامه در زمان مشخص اقدام نماید، سازمان امور مالیاتی بخشی از مالیات را تحت عنوان خوش‌حسابی و یا بخشودگی جرائم مالیاتی می‌بخشد.

شرکت‌ مشاوره مالیاتی با تنظیم به‌موقع اظهارنامه مالیاتی و ارائه آن به سازمان امور مالیاتی باعث می‌شود تا شما از معافیت‌های پایه مالیاتی بهره‌مند شوید.

مشاوره مالیاتی

اگر تجربه پرداخت مالیات برای کسب‌وکار خود را داشته باشید، حتماً با وکیل مالیاتی یا مشاوره مالیاتی آشنا هستید. یکی از خدمات مالیاتی دفتر خدمات مالیاتی، مشاوره مالیاتی است که شمارا از پرداخت مالیات‌ های سنگین و بیهوده نجات می‌دهد.

شرکت مشاوره مالیاتی به دلیل دارا بودن افراد مجرب و متخصص در این زمینه، به شما کمک می‌کند تا ترسی از روبه‌رو شدن با مأمورین اداره مالیاتی نداشته باشید. همچنین با مشاوره‌های خوب یک مشاور مالیاتی می‌توانید صورت‌های مالی شرکت خود را به بهترین نحو انجام دهید.

تخفیف در پرداخت مالیات

ممکن است برای شما هم سؤال پیش‌آمده باشد که چگونه می‌توان مالیات کمتری پرداخت کنیم. تخفیف در پرداخت مالیات ازجمله مواردی است که دارای قوانین خاص خودش می‌باشد. شرکت مشاوره مالیاتی به‌عنوان یکی از خدمات مالیاتی به شما کمک می‌کند تا پرداخت مالیات شما همراه با تخفیف باشد.

تقسیط مالیات

اگر برای پرداخت بدهی مالیات و یا جریمه دچار مشکل هستید، می‌توانید از قانون تقسیط مالیات استفاده کنید. برای همین منظور اگر شما نیز می‌خواهید تا از امتیاز تقسیط مالیات استفاده کنید و بدهی‌های مالیاتی خود را به‌صورت قسط‌بندی پرداخت کنید، باید نسبت به قوانین آن آشنا باشید. دفتر خدمات مالیاتی به شما کمک می‌کند تا در صورت عدم توانایی در پرداخت مالیات، بتوانید در قسط‌بندی‌های مختلف، نسبت به پرداخت مالیات اقدام نمایید.

تنظیم لایحه و اعتراض به انواع مالیات ها

یکی از خدمات مالیاتی مربوط به شرکت مالیاتی تنظیم لایحه و اعتراض به انواع مالیات‌ها است. به کمک این لایحه دفاعیه می‌توانید نسبت به حقوق خود در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی اقدام نمایید. ازآنجایی‌که این کار نیاز به تخصص و آشنایی با قوانین دارد، بهتر است که انجام آن را به یک وکیل مالیاتی بسپارید.

دفاع پرونده های مالیاتی

دفاع از پرونده‌ های مالیاتی یک کار تخصصی می‌باشد؛ بنابراین اطلاعات و تجربه ناکافی و عدم تسلط به قوانین باعث می‌شود تا دچار ضرر و زیان‌های بسیار شوید. به‌طوری‌که ممکن است گاهی به تعطیلی کسب‌وکار شما ختم شود؛ بنابراین بهتر است که دفاع از عملکرد شرکت و یا پرونده‌های مالیاتی را به یک فرد خبره واگذار کنید.

تنظیم اظهارنامه عملکرد شرکت ها

هزینه‌ها، درآمدها، بدهی‌ها، سرمایه، معافیت‌ها، بخشودگی مالیاتی و … جزو مواردی است که برای اظهارنامه مالیاتی باید مشخص باشد. ازآنجایی‌که تنظیم اظهارنامه عملکرد شرکت تأثیر مستقیمی بر روی مقدار مالیات دارد؛ بنابراین بهتر است که این کار خدمات مالیاتی را به یک وکیل مالیاتی یا مشاوره مالیاتی واگذار کنید. در صورت عدم ارسال این اظهارنامه در موعد مقرر، متحمل تبعات قانونی و پرداخت جریمه‌های سنگین خواهید شد.

شما میتوانید در خصوص خدمات مالی و مالیاتی با کارشناسان ما در تماس باشید.

شروع گفتگو
مشاوره آنلاین
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم ؟